Hyr vår klubbstuga

Vilka kan hyra klubbstugan?

Klubbstugan är i första hand till för föreningens ordinarie verksamhet, men hyrs i mån av tillgänglighet enligt följande principer:

• Föreningar med orientering som inriktning kan vid enstaka tillfällen hyra stugan för träningar etc. Kostnad 2000 kr/dag.
  • Föreningar som inte har orientering men annan likvärdig ideell inriktning kan vid enstaka tillfällen hyra stugan för träningar etc. Kostnad 2500 kr/dag.
  • Företag (förutsätter en relation/rekommendation av en klubbmedlem) kan hyra stugan för dagkonferenser, motionsaktiviteter etc. Kostnad 5000 kr/dag.
  • Klubbmedlemmar kan vid speciella tillfällen ges möjlighet att hyra stugan till egna arrangemang. Hyr man tex för ett arrangemang en dag och städar nästa så blir kostnaden för 2 dagar. Kostnad 750 kr/dag.

Stugan hyrs inte ut till icke-klubbmedlemmar för fester och liknande arrangemang.

Hyresavtal

De som hyr kan skriva ut och fylla i hyresavtalet här.

Skicka en förfrågan

När vill du hyra stugan?

Brandinstruktion

• Vid övernattning i stugan skall Räddningstjänsten Storgöteborg meddelas, det kan göras här.
    • Klubbstugan är utrustad med tre brandvarnare, en i varje omklädningsrum och en i hallen utanför köket. Kontrollera att dessa fungerar.
    • Brandsläckare finns i hallen mellan omklädningsrummen och i stora salen.
    • Brandfilt finns i köket.
    • När ni lämnar stugan skall bastuaggregaten vara avslagna. Kaffebryggare, vattenkokare, spis och diskmaskin avstängda. Levande ljus släcks.
    • Nödutgången = dörren i stora salen skall vara upplåst (glöm inte låsa när ni lämnar stugan utan tillsyn).

Om det börjar brinna:

• RÄDDA dem som är i livsfara, det är lättare att andas nära golvet. Stäng alla dörrar.
    • VARNA alla som hotas av branden
    • LARMA räddningstjänst genom att ringa 112. Om det är dålig mobiltäckning i stugan, gå ut och hitta bättre förhållanden. Adressen är Sisjövägen 603. Möt räddningstjänsten och visa vägen.
    • SLÄCK om du bedömer att du klarar det.