Stöd oss

Sponsring

Vill du stödja vår förening med sponsring?

Förutom den goda gärningen att stödja vårt arbete med en aktiv livsstil för ungdomar erbjuder vi exponering på vårt Instagramkonto (vi är Sveriges största orienteringsklubb på Instagram), hemsida, tävlingskläder samt våra arrangemang.

Kontakta oss om du är intresserad av att samarbeta med oss.

Våra samarbetspartners

Jula

Jula är ett familjeföretag i stark expansion. Julas breda sortiment tilltalar gör-det-självaren, här kan villaägare, hemmafixare, lantbrukare och hantverkare hitta det mesta.

Stiftelser

Göteborgs Barnhus

Vi har genom åren fått generöst stöd av Stiftelsen Göteborgs Barnhus för att stärka vår ungdomsverksamhet. Göteborgs Barnhus grundades redan tidigt 1700-tal och gav då utbildning till föräldralösa barn. Idag stödjer de föreningar som främjar barn- och ungdomsverksamhet.

Friskvårdsbidrag

Vi tar emot frivilliga friskvårdsbidrag, exempelvis genom Min Friskvård.

Gräsroten hos Svenska Spel

Om du är kund hos Svenska Spel kan du välja vilken förening du vill stödja. Här kan du välja Frölunda OL som favoritförening.